Sri Lanka | Ella

-Travel Bottles & Toilettas-Travel Bottles & Toilettas-Travel Bottles & Toilettas-Travel Bottles & Toilettas-Toilettas voor shampoos en crèmes.-Toilettas-reisproducten-Holding a flightbag.-Hoes om backpack.-Flightbag in the Netherlands and Belgium-

Nine Arch Bridge

Vandaag hebben we weer afgesproken met mijn klasgenootje Bo en haar vriendin Laura. Samen met hen zijn we vandaag gaan ‘hiken’. We hebben eerst de tuktuk gepakt naar nine arch bridge. Dit is een prachtige plek waar de beroemde trein overheen gaat. Het was erg warm en hebben 1,5 uur gewacht tot dat de trein binnen een halve minuut voorbij reed, maar het was wel tof! Jasper heeft nog een stukje gevlogen met zijn drone.

Little Adams Peak

Nadat we de trein hadden gezien zijn we door gegaan naar Little Adams Peak. Deze berg is 1141 meter hoog! Het was een flinke klim en we hebben nu ook erg spierpijn, maar het was zeker de moeite waard. Boven op de top moesten we eerst even bijkomen. Hier in Ella weet je niet of het kan gaan regenen, maar gelukkig deed dat het niet. We hadden een prachtig uitzicht en een onwijs mooie zonsondergang gezien. In de avond zijn we met Bo en Laura wat gaan eten en drinken en hebben we spelletjes gespeeld.

.. De volgende dag ..

Eigenlijk hebben we vrij weinig gedaan vandaag. In de ochtend hebben we ontbeten waar we gisteravond waren. In de middag zijn we naar een resort gegaan in de hoop dat we konden zwemmen. Helaas kon het niet. Het uitzicht van het resort was wel erg mooi. Daar heb ik ook een massage genomen. De massage kamer had een geweldig uitzicht over de theeplantages en er huppelde vrolijk een eekhoorn voorbij.

Aan het eind van de middag zijn we nog even het spoor opgelopen dat vlakbij ons hotel ligt. Daar aangekomen stond een groot bord dat we daar niet op mochten lopen, toch zijn we door gelopen 😏😏. Even verder op kwamen we politie agenten tegen, maar die gaven ons juist de tip dat we nog even moesten doorlopen en blijven wachten voor de aankomende trein 😅. We hebben een half uurtje gewacht voor de trein.

Jasper heeft hele mooie drone beelden er van gemaakt. Nadat de trein voorbij was, begon de zonsondergang. Het leek net alsof de hemel even open ging. We waren er stil van. In de avond gegeten bij een gezellig tapas restaurantje. En weer chillen bij café chill!

Deze site maakt gebruik van cookies om je een betere surfervaring te bieden. Door deze website te bekijken en te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.